(068) 543 21 93, (04572) 7 55 06

Увійти Зареєструватися

Вхід

Логін *
Пароль *
Запам'ятати мене

Реєстрація

Поля, позначені зірочкою (*), є обов'язковими.
Ім'я *
Логін *
Пароль *
Підтвердити пароль *
E-mail *
Підтвердити e-mail *
Капча *
Понеділок: 08:10 - 16:30
Площа Т. Шевченка, буд. 1,

м. Українка, 08720

Реєстраційні послуги

82 - Реєстрація місця проживання

Необхідні документи

Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає заяву за формою згідно з додатком 6,7 до Правил реєстрації місця проживання.
1. Заява за формами, наведеними відповідно у додатках 6, 7 до Правил реєстрації місця проживання;
2. Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання.
3. Свідоцтво про народження (для осіб, що не досягли 14-річного віку)
4. Квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);
5. Документи, що підтверджують:
- право на проживання в житлі — ордер,
- свідоцтво про право власності,
- договір найму (піднайму, оренди),
- рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи.
У разі відсутності зазначених документів реєстрація особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї на реєстрацію місця проживання (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);
- право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи — довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи за формою. згідно з додатком 9, копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах);
- проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, — довідка про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини за формою згідно з додатком 10 до Правил реєстрації місця проживання (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби);
6. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
7. Заяву про зняття особи з реєстрації місця проживання за формою згідно з додатком 11 до Правил реєстрації місця проживання (у разі здійснення реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).
У разі подання заяви представником особи додатково подаються:
- документ, що посвідчує особу представника;
- документ, що підтверджує повноваження особи, як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами).
Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.
У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Вартість послуги

Сплачується адміністративний збір:
у разі звернення особи протягом встановленого Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» строку - у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати;
у разі звернення особи з порушенням встановленого цим Законом строку - у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати.
У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання (дивитися реквізити).

Строк надання послуги

В день подання повного пакету документів.

Результати надання послуги

Внесення відомостей про реєстрацію місця проживання до:
паспорта громадянина України,
тимчасового посвідчення громадянина України,
посвідки на постійне проживання,
посвідки на тимчасове проживання,
посвідчення біженця,
посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту,
посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист (далі — документ, до якого вносяться відомості про місце проживання).
Відомості про реєстрацію місця проживання вносяться до паспорта громадянина України:
у вигляді книжечки (зразка 1993 року) — шляхом проставлення в ньому штампа реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 1, або штампа реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 1;
у формі картки (зразка 2015 року) — шляхом внесення інформації до безконтактного електронного носія, який імплантовано у такий паспорт, у разі наявності робочих станцій та підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру (далі — Реєстр). У разі непідключення органу реєстрації до Реєстру особі видається довідка про зняття з реєстрації місця проживання, а внесення інформації до безконтактного електронного носія здійснюється територіальним підрозділом ДМС на підставі такої довідки.

Інформаційна карта послуги

Київська обласна державна адміністрація
Обухівська районна держадміністрація
Українська міська рада
bottom-logo.png

 

Площа Т. Шевченка, 1,
м. Українка, 08720

(04572) 7 55 06, (068)543-21-93
CNAPUKRAINKA@GMAIL.COM

ЦНАП м.Українка © 2024. Всі права захищені.
Hosting Ukraine
Сайт створено Klynkov Y.

Пошук