Увійти Зареєструватися

Вхід

Логін *
Пароль *
Запам'ятати мене

Реєстрація

Поля, позначені зірочкою (*), є обов'язковими.
Ім'я *
Логін *
Пароль *
Підтвердити пароль *
E-mail *
Підтвердити e-mail *
Капча *

Реєстраційні послуги

47 - Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування)

Необхідні документи

Для державної реєстрації переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту подаються такі документи:
1) заява про державну реєстрацію переходу з власного установчого документа на діяльність на підставі модельного статуту;
2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про перехід на діяльність на підставі модельного статуту.
Вимоги до оформлення документів, що подаються для державної реєстрації:
1) документи мають бути викладені державною мовою;
2) текст документів має бути написаний розбірливо (машинодруком або від руки друкованими літерами);
3) документи не повинні містити підчищення або дописки, закреслені слова та інші виправлення, не обумовлені в них, орфографічні та арифметичні помилки, заповнюватися олівцем, а також містити пошкодження, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст;
4) заява про державну реєстрацію переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту підписується заявником. У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена;
5) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству. Рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується;
6) установчий документ юридичної особи, положення, повинен містити відомості, передбачені законодавством, та відповідати законодавству;
7) установчий документ викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на установчому документі нотаріально засвідчується;
8) установчі документи банків, інших юридичних осіб, які згідно із законом підлягають погодженню (реєстрації) відповідно Національним банком України, іншими державними органами, подаються з відміткою про їх погодження відповідним органом;
9) внесення змін до установчого документа юридичної особи, положення, оформляється шляхом викладення його в новій редакції;
10) документи, видані відповідно до законодавства іноземної держави, повинні бути легалізовані (консульська легалізація чи проставлення апостиля) в установленому законодавством порядку, якщо інше не встановлено міжнародними договорами;
11) документ, викладений іноземною мовою, повинен бути перекладений на державну мову із засвідченням вірності перекладу з однієї мови на іншу або підпису перекладача в установленому законодавством порядку;
12) у разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження. У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Вартість послуги

Вартість послуги:
- 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою.
Якщо скорочені строки а саме:
щодо змін до відомостей про юридичну особу протягом 6-ти годин після надходження документів у подвійному розмірі адміністративного збору;
змін до відомостей про юридичну особу протягом 2-х годин після надходження документів у п’ятикратному розмірі адміністративного збору.

Строк надання послуги

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.
Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.
Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення.

Результати надання послуги

Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридич них осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
Примірник опису з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу до інформації на сайті Мінюсту https://usr.minjust.gov.ua
Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.

Інформаційна карта послуги

Київська обласна державна адміністрація
Обухівська районна держадміністрація
Українська міська рада
bottom-logo.png

 

Площа Т. Шевченка, 1,
м. Українка, 08720

(04572) 7 55 06, (068)543-21-93
CNAPUKRAINKA@GMAIL.COM

ЦНАП м.Українка © 2021. Всі права захищені.
  Hosting Ukraine
Сайт створено Klynkov Y.

Пошук